14 Temmuz 2010 Çarşamba

Hoşgeldiniz

Herkeze merhabalar uzun zamandır bu işi yapmaktayım ancak kendi çevreme ancak bundan birçok kişinin faydalanmasını istedim bu yüzden bu blog'u açma gereği duydum önce kendimi tanıtmak gerekirse adım : Recep Çınar 28.11.1991 doğumluyum fanatik Galatasaray taraftarıyım hayatımın son 9-10 yılını formalar ayırdım benim için çıkan her forma bir sanat eseri niteliğindedir bu yüzdende çok önemlidir.Tabi onu giyen futbolcularda formalar hayran olma sebeplerimden.bu işi yapmamdaki tek amaç zevk meselesi.ve insanların hayranları oldukları takımların formalarını sırtlarına geçirmelerini sağlamak.veya sevdikleri futbolcuların formalarını giymelerini sağlamak.

Formalarımızın hepsi orjinaldir ve herhangi bi sorunda anında paranız geri iade edilecektir.bana telefon msn veya internet yoluyla ulaşabilir sorularınızı sorabilirsiniz. formalarımız %100 orjinal olup yurt dışından temin edilmektedir.
istediğiniz her takım ve futbolcunun forması mevcuttur.

Başlıca liglerimiz ise:

İngiltere
İspanya
İtalya
Hollanda

Herkese şimdiden teşekkürlerimi iletirim.

4 yorum:

  1. merhabalar
    ben uzun zamandır manchester united 2007/2008 veya 2008/2009 formasının uzun kollusunu arıyorum ama hiç bir yerde bulamadım .
    eğer yardımcı olursanız sevinirim.
    bulursanız alacağım ciddiyim bu konuda.
    şimdiden teşekkürler . . .
    e-mail:dogan_010@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. bende var temasa gecermisin :)

    YanıtlaSil
  3. Kardeş benle iletişime geçermisin ? Almanya forması almak istiyorum beyaz olanından....

    furkan@furkanerkoc.net posta adresim

    YanıtlaSil
  4. Arshavin in 23 numarali arsenal formasindan istiyorum

    YanıtlaSil